Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola
Nr IMEI znajdziesz na pudełku lub wpisując na klawiaturze smartfona kod *#06#
Uszkodzony wyświetlacz
Rozbita szybka (w opisie usterki proszę podać kolor przedniego panelu)
Telefon krótko pracuje na baterii
Telefon nie włącza się
Telefon nie ładuje się
Telefon nie łączy się z siecią komórkową
Telefon nie łączy się z siecią WiFi lub Bluetooth
Zablokowane konto google/Xiaomi
Telefon wpadł do wody
Odblokowanie bootloadera
Instalacja systemu global/xiaomi.eu
Inna usterka (poniżej prosimy o szczegółowy opis usterki)
Odzyskanie danych z martwego telefonu - usługa kalkulowana indywidualnie
Uwaga. Koszt ekspertyzy wynosi 15PLN - w przypadku realizacji naprawy koszt ekspertyzy nie jest naliczany.
Uwaga! W przypadku naprawy gwarancyjnej prosimy o wybranie poniżej gwaranta/sprzedawcy, a także załączenie wraz ze sprzętem kopii dowodu zakupu lub przesłanie jej skanu/fotografii razem z niniejszym formularzem.
Uwagi - prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi:
Uwaga! Przywrócenie sprzętu do ustawień fabrycznych nie powoduje wylogowania z kont Xiaomi i Google