fbpx

Zgłoszenie telefonu do serwisu

Uwagi - prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi:

Jak przygotować smartfon Xiaomi do marawy w MIUIservice

  • Przed przesłaniem telefonu do serwisu prosimy o samodzielne wykonanie kopii zapasowej danych w urządzeniu. W przypadku napraw wielu usterek konieczne jest ponowne zainstalowanie systemu, co może spowodować utratę danych zawartych w sprzęcie. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną utratę danych podczas naprawy
  • W telefonie bezwzględnie należy usunąć wszelkie blokady ekranu (pin, hasło, wzór) Pozwoli nam to na wykonanie pełnych testów po naprawie telefonu.
  • Z urządzenia należy usunąć wszelkie zalogowane konta - Google i Xiaomi. Można to wykonać bezpośrednio na smartfonie. W przypadku niesprawnego urządzenia lub uszkodzonego wyświetlacza/panelu dotykowego konta można usunąć za pomocą komputera i przeglądarki. Tutaj znajdą Państwo instrukcję jak usunąć konto Google oraz jak usunąć konto Xiaomi ze swojego smartfona.
  • W przypadku pozostawienia blokady ekranu telefon zostanie przywrócony do ustawień fabrycznych, a dane w pamięci utracone.
  • W przypadku pozostawienia zalogowanych kont Google i/lub Xiaomi konta z urządzenia zostaną usunięte odpłatnie (w przypadku napraw gwarancyjnych) lub sprzęt po naprawie zostanie odesłany bez wykonanych testów oraz bez prawa do reklamacji usługi (w przypadku napraw pozagwarancyjnych)
  • Koszt usunięcia konta: Google 80PLN ze starszych urządzeń lub 120PLN z nowszych [z wymaganą autoryzacją na serwerze Xiaomi]
  • Koszt usunięcia konta: Xiaomi 149PLN
  • Uwaga! Przywrócenie sprzętu do ustawień fabrycznych nie powoduje wylogowania z kont Xiaomi i Google
  • Wylogowanie z kont Google i Xiaomi nie jest konieczne w przypadku wymiany baterii lub wyświetlacza - wówczas prosimy załączyć wraz z telefonem hasła blokady ekranu.

Jak przygotować iPhona do naprawy w MIUIservice

  • Przed przesłaniem urządzenia do naprawy prosimy o wykonanie kopii zapasowej danych do chmury iCloud oraz wylogowanie smartfona z konta.
  • W przypadku uszkodzonego ekranu, dotyku lub całkowiecie niedziałającego urządzenia telefon należy wylogować z konta poprzez stronę www.iCloud.com.
  • Wylogowanie z konta iCloud nie jest konieczne w przypadku wymiany baterii lub wyświetlacza - wówczas prosimy załączyć wraz z telefonem hasła blokady ekranu.
Podaj model zgłaszanego telefonu
Nieprawidłowe dane

Nieprawidłowe dane

Nieprawidłowe dane

Nieprawidłowe dane

Nr IMEI znajdziesz na pudełku lub wpisując na klawiaturze smartfona kod *#06#

Opis zlecenia serwisowego

Nieprawidłowe dane

Uwaga. Koszt ekspertyzy wynosi 25 - 50 PLN - w przypadku realizacji naprawy koszt ekspertyzy nie jest naliczany.

Nieprawidłowe dane

Nieprawidłowe dane

Nieprawidłowe dane

Podaj swoje dane adresowe

Na poniższy adres zostanie odesłany Państwa sprzęt po wykonaniu usługi.
Uwaga! Koszt zmiany adresu w późniejszym etapie realizacji zlecenia, to 30PLN
Nieprawidłowe dane

Nieprawidłowe dane

W przypadku przesyłki zwrotnej "Paczkomat InPost" dodaj kod paczkomatu do którego ma zostać odesłany sprzęt po naprawie (np. CZE14A)

Pole wymagane

Pole wymagane

Pole wymagane

Nieprawidłowe dane

Pole wymagane

Nieprawidłowe dane

Wymagana akceptacja

Nieprawidłowe dane

Ta strona używa plików cookie do nawigacji, celów diagnostycznych, analitycznych oraz obsługi social media.
Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzasz się, że możemy umieszczać tego rodzaju pliki cookie na Twoim urządzeniu.